10 aandachtspunten voor een inbound marketing campagne

Weet u nog van toen, op school? Die opluchting als bij het maken van een toets de laatste vraag aan de beurt was? En daarna snel inleveren en wegwezen. Maar ja, een week later het cijfer en viel dat even tegen. Onzorgvuldigheid had u vele punten gekost.

Zo werkt het ook bij het opzetten van een inbound marketing campagne. Denkt u klaar te zijn, blijf dan nog even zitten en loop alles nog één keer langs. Wedden dat het nóg beter kan!

Om het u gemakkelijk te maken, hebben wij een checklist voor u opgesteld met tien aandachtspunten.

Download deze gratis lijst en check:

  • Wie is mijn doelgroep?
  • Wat bied ik aan?
  • Heb ik een landingspagina ingericht?
  • Heb ik een blogpost geschreven?
  • Is mijn campagne SEO-vriendelijk?
  • …en nog veel meer!

Scoor punten, verbeter uw campagne. Download de gratis checklist >>

 

vul in