Social media beheer? Dat doe je toch gewoon zelf!

In 6 stappen naar een succesvolle social media campagne U kent ze vast wel. Bedrijven die plotseling opduiken op LinkedIn of Instagram met frisse berichtjes en kekke foto’s. U kijkt ernaar met een mengeling van bewondering en afgunst. Er spoken allerlei gedachten door uw hoofd: Waarom doen wij dat niet? Welke leuke foto’s zouden wij…

Lees meer

Do’s and don’ts voor adverteren op WhatsApp

Ooit was WhatsApp één van de nieuwste snufjes voor mensen die in het bezit waren van een iPhone. Nu, tien jaar later, is WhatsApp uitgegroeid tot hét communicatiemiddel voor zo’n tien miljoen Nederlanders die elkaar dagelijks met grappen, feitjes en vragen bestoken. Het was dan ook te verwachten dat eigenaar Facebook de mogelijkheid zou creëren…

Lees meer

Reclame maken is op social media gratis…toch?

Het is winter, avond. Buiten is het donker en snijdend koud. Binnen is het niet veel warmer, de verwarmingsketel heeft het begeven. Maar u heeft geluk, vanavond bent u uitgenodigd op de verjaardag van uw buurman. Daar wentelt u zich letterlijk en figuurlijk in andermans warmte. Met een andere buurman bespreekt u het probleem van…

Lees meer

Hoe kunt u meer leads genereren in 2020?

4 initiatieven die u tegelijkertijd kunt inzetten Meerdere ijzers in het vuur hebben. Die uitdrukking is al eeuwenoud en tegelijkertijd actueel! Ook bij inbound marketing en het generen van leads is het slim om meerdere ijzers in het vuur te hebben. Ik kan u vier dingen aanraden. En dat kan allemaal tegelijkertijd. Aan het eind…

Lees meer

Hellup: hoe zet ik een online marketing campagne op?

Als oude rot in het vak weet u als geen ander hoe u uw product aan de man brengt. Tenminste, als we de digitale wereld even buiten beschouwing laten. Mond-tot-mond reclame is de oudste en beste vorm van reclame. Gratis publiciteit genereren is een beproefde communicatiemethode, evenals adverteren. Maar hoe werkt dit online? Hoe zet…

Lees meer

Hoe vind ik nieuwe klanten met online marketing?

Een ondernemer kan er wakker van liggen. Waar blijven mijn klanten? U pijnigt uw hersenen met die vraag. U doet alles wat u zou moeten doen. Onlangs nog hebt u de website van uw bedrijf stevig vernieuwd. Uw marketingafdeling verstuurt wekelijks digitale nieuwsbrieven met aanbiedingen. U en uw salesmensen zijn druk met LinkedIn, Facebook en…

Lees meer

Hoe bedenk ik een aanbod waar mijn potentiële klant als een blok voor valt?

Weet u hoe een Mitsubishi Carisma er uitziet? Nee? Houen zo, het is een uitgesproken suffe auto. Toch heeft heel Nederland volgehangen met paginagrote krantenadvertenties van deze auto. Tienduizenden mensen hingen deze – goed zichtbaar – voor hun raam. Waarom? Omdat Mitsubishi een onweerstaanbaar aanbod had bedacht. Er zou een notaris rondrijden door Nederland, niemand…

Lees meer

Wat is HubSpot en waarom moet ik daar meer van weten?

‘HubSpot is een ontwikkelaar en marketeer van softwareproducten voor inbound marketing en verkoop. Het werd in 2006 opgericht door Brian Halligan en Dharmesh Shah. Haar producten en diensten zijn bedoeld om tools te bieden voor marketing van sociale media, content management, webanalyses en zoekmachine-optimalisatie.’ Dit zegt Wikipedia over HubSpot. Inhoudelijk klopt het, maar wordt u…

Lees meer